Book party

Wednesday, December 19, 2007

„Дзен и изкуството да се поддържа мотоциклет”, Робърт Пърсиг


Най-дълго четената книга – отне ми повече от два месеца. Благодарение на природния ми инат, стигнах до края. Когато се озовах там, си казах, че наистина има книги, за които си има време. На тази специално времето й е малко след 1974 г. (когато е писана).

Въпреки световната си популярност, я забравих в момента, в който отметнах последната страница. В книгата има безброй препратки към философи и преразкази на техни трудове. Мисля, че това ми дойде в повече. Всичко това е натрупано около сюжета на едно пътуване из Америка – баща и син на един мотор.

Съзнавам колко субективна е оценката ми, затова представям едно фенско мнение.

4 Comments:

  • ааа, затова ли те няма, щото четеш два месеца една книга;;

    By Anonymous Anonymous, at December 20, 2007 at 12:49 PM  

  • и аз я понесох трудно.
    явно не съм дорасла за нея още.

    By Anonymous Anonymous, at December 23, 2007 at 10:56 PM  

  • Аз май не бих...

    By Blogger Bla, at December 28, 2007 at 11:22 AM  

  • Вярно, дълго се чете тази книга, на мен лично ми отне повече от 2 месеца ;-) Така и не можах да разбера всички възхвали изписани и изречени по неин адрес! Краят си беше направо разочароващ, аз очаквах някакво супер възвишено проникновение... ;-)

    By Blogger Магарето, at March 10, 2008 at 3:19 AM  

Post a Comment

<< Home